خودروی هوشمند الکتریک

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

خودروی هوشمند  الکتریک

اولین خودروی الکتریک هوشمند جهان توسط مهندس جمشید آرین اصل در کشور ایران طراحی و ساخته شد اما از سال 1381 تاکنون به خط تولید نرفته است.

نامه سرگشاده جمشید آرین به رهبر انقلاب

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ

نامه سرگشاده جمشید آرین به رهبر انقلاب منتشر شد

نامه به رهبر

لینک دانلود فایل نامه با فرمت Pdf


نظرات  (۶۱)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۰۸ مرضیه صادقی
سلام  اقای ارین بسیار خوشحالم که وطنم چون شما را دارد و بسیار متاثر شدم که ویدیو عدم حمایت از اختراعات شما را دیدم نا امید نباشید و تلاش کنید که ما شما را حمایت قلبی میکنیم
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۶ بهرام رعنا
سلام.جهت اطلاع ازبی توجهی ودرنطفه خفه کردن تنهاواحدامحاء لامپهای خطرناک وجیوه ای درخاورمیانه توسط دولت تدبیروامیدوخانم ابتکاربه سایت ما مراجعه کنید البته سایت بعلت نامعلوم چندروزه هک شده و از 10 آذر بکارمی افتد انشا..دیگه هک نمیشه.تشکرwww.pelikanco.co
نامه شما به رهبر انقلاب را خواندم  حقایقی درآن موجود بود که انکار نشدنی است خدا کند تحولی صورت گیرد و امثالی همچون شما رئیس جمهور شود . نا امید نشوید زیرا خدا با شماست
آقای آرین شما فقط با مافیا دگیر نشده اید بلکه با نفوذی هایی می جنگید که در قالب مافیا دارند فعالت می کنند آنهم از 200 سال به اینطرف.
نصر من الله
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۵:۵۹ سرباز گمنام

لعنت خدا بر مافیای خودروساری ایران که خودروهای بی ارزش خودش رو با چند برابر قیمت به مردم بی چاره ما میفروشه و نگذاشت خودروی آقای مهندس جمشید آرین وارد بازار بشه انشا الله یه زودی امام زمان ظهور کند و گردن روسای این مافیا رو در ملا عام قطع کند. تا دل این مردم و آقای آرین خنک شود.

با سلام خدمت شما.چه افتخاری است وجود شما برای این سرزمین و متاثرم از این همه بی توجهی مسوولین نا مسوول.به نوبه خودم قدردان شما هستم و به عنوان یک ایرانی میهن پرست از شما اعلام حمایت میکنم.    
۱۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۴ مصطفی یاسمین
ایده برتر:
یک پیشنهاد ملی ؛

بیایید کمپین حمایت از آقای جمشید آرین اصل براه بیندازیم 

در راستای ساخت و تولید خودروی برقی 

اخیراً در شبکه های مجازی فیلمی به نمایش درامد که در آن آقای جمشید آرین

 یعنی بهترین مخترع و سازندهً خودروی برقی در ایران و جهان ، متاسفانه مورد بی مهری مسئولین نالایق قرار گرفته و نه تنها از این اختراع پیشرفته و فوق العاده بشر دوستانه، استقبال نشده ، با عناوین مختلف مورد آزار و عزیت و کارشکنی نیز مواجه گردیده ، 
لذا ، برای جلوگیری از ، خروج و دلگرمی این نخبهً عزیز و حمایت همه جانبه از این رادمرد ایرانی ، لازم است هرچه سریعتر از جانب مردم رشید و فهیم و عزیز ایراندوست ، اقدامی ملی و فراگیر انجام شود تا ایشان بتواند ، هرچه زودتر خودرهای برقی فوق پیشرفته ، بنام ایران و برای استفادهً ایرانیان تولید انبوه نماید ،

لذا ضمن براه اندازی کمپین ما خودروی برقی ایرانی میخواهیم ، 

شاید لازم باشد در غالب پیش فروش ، یا خرید سرمایهً کارخانهً خودری برقی ، با آقای جمشید آرین همکاری نموده و در جهت احداث و ساخت این کارخانه ایشان را حمایت مالی نماییم . 

ضمناً در صورت موافقت آقای جمشید آرین ، جبران یا بازگشت این سرمایه گذاری، برای هم وطنان عزیز به چند شکل امکان پذیر خواهد بود ،
 بعنوان مثال :
۱_ بصورت خرید پیش فروش یا اقساطی خودری برقی 
۲_ تعویض خودری بنزینی با برقی 
۳_ تبدیل خودری بنزینی به برقی یا دوگانه 
۴_ پرداخت سود مشارکت 

هم وطن ؛ نخبگان سرمایه های حقیقی ما هستند ، نگذارید از کشور خارج شوند .
درود بر شرف اقای ارین عزیز و مظلوم
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۹ سیم وزر محمدی
درود بر شما آقای آرین عزیز
نده دو سالی هست که برای ادامه تحصیل خارج از کشور بسر میبرم و هر روز بیشتر از قبل از فکر بازگشت به میهنی که بهش افتخار میکنم سرباز میزنم نمیدونم واقعا در ایران کی به امثال شما ارزش قایل خواهند شد و وجود افرادی مثل شما را که گوهر این مرزوبوم هستید رو ارج خواهند نمود. قلبا برای تحقق آرمان و اهدافتون شما رو حمایت میکنم.
افتخار ایران و ایرانیان به افرادی با غیرت مثل شماها نیاز دارد انشااله  خداوند تعالی پشت و پناهتان باشد
واقعا به شما افتخار میکنم و خواهش میکنم از تلاش دست بر ندارید بلکه  بتوان کشور را آباد کرد.امید وارم همیشه سرزنده و پاینده باشید
سلام عرض میکنم خدمت شما ,  واقعا سپاس گزارم از همه این همت و تلاش و پشتکاری که به خرج دادین هرگز نا امید نشوین و با توکل به خدا و عزمی راسخ به کوشش خود ادامه دهین و با توجه به آیه نصر من ا... و فتحأ قریب و بشر المومنین انشا ... روز های درخشانی خواهید داشت
خسته نباشی اقای آرین کشور ما همین جا است باید استقامت کرد و به امید خدا صنعت را رونق بخشید
پاسخ:
انشاءالله با حمایت و یاری مردم ایران
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۵ علی مرتضایی رتکی
سلام آقای آرین عزیز کاش آنقدر قدرت داشتم تا برای شما کاری بکنم ولی افسوس کاش اختراعات خود را به جای نابود کردن به جایی اهدا می کردید تا اگر روزی شرایط محیا شد جوانان نخواهند دوباره از صفر  شروع کنند وکاش شماره حسابی جهت کمک مردمی برای حمایت از ایده هاتان اختصاص می دادید 
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۴ علی مرتضایی رتکی
 با سلام به نظر با شرایط فعلی شما در صورتی در ساخت ایده اصلی خود موفق خواهید شد که با ساخت خودروها ی آتش نشانی یا نظامی یا ..مورد چتر حمایتی یک ارگان قوی مثل ارتش سپاه و..قرار بگیرید 
سلام من از کرمان به دانشمند ومخترع  با افتخار سرزمینم آقای آرین و همراهان ایشون مدتی. کوتاهیه که شمارو می شناسم 
ما برای حمایت شما آماده هستیم واز شما می خواهیم نحوه خرید خودرورهایتان را برای ما مشخص کنید . بفکر خرید  خودرو هستم وبه شما و اختراع شما  اعتماد دارم 
پاسخ:
سلام دوست عزیز. فعلا تولید و فروشی وجود نداره متاسفانه
با سلام خدمت آقای آرین من به وجود افرادی مثل شما در کشورم افتخار می کنم ای کاش می توانستم به شما کمک کنم تا اختراع خود را تجاری سازی کنید فقط می توانم دعا کنم که مسئولین تولید خودرو در کشور و مافیای پشتیبان آن از پرکردن جیب خود با این خودروهای بی کیفیت چینی و حتی فرانسوی دست کشیده و به سوی داخلی سازی و حمایت از مخترعانی مثل شما کشور را به سوی استقلال صنعتی در این زمینه که ارزش افزوده زیادی داشته و چرخ اقتصاد کشور است، تغییر جهت دهند
دمت گرم ارین

۲۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۹ دکتر اکبر کیانی
بخشی از مطالب سخن سردبیر مجله نواحی شهری (دانشگاه شهید باهنر کرمان) سال دوم، شماره 3، تابستان 1394
دکتر اکبر کیانی (دانشیار جغرافیا و برنامه ریزی شهری). 
... (پاراگراف آخر) .... استقبال شهرهای ایران از خودروهای الکتریکی هوشمند تعاملی، جزء مطالبات بسیاری از شهروندان و مراکز علمی و اجرایی می¬باشد، زیرا مزایای بسیار فراوانی همانند؛ کاهش آلودگی هوا، حفاظت از سلامت شهروندان، حفظ محیط زیست، کاهش ترافیک، کاهش شدید تصادفات (به صفر میل می¬نماید)، افزایش شاخص¬های توسعه پایدار شهری، احترام به شأن شهروندان متناسب با فنآوری¬های روز دنیا، و ... دارند. از این رو، متصدیان شهری وظیفه خواهند داشت در طرح¬های شهری زیرساخت¬ها و قوانین لازم و تعاملات بین¬بخشی (هشدار به خودروسازان تولید کننده خودروهایی سوخت کربنی و ... زمان¬بندی جهت حذف ورود آن خودروها به شهرها) و ... را پیگیری و اجرایی نمایند. 
دکتر اکبر کیانی دانشیار جغرافیا و برنامه ریزی شهری 
پاسخ:
تشکر از شما. در کانال تلگرام از این مطلب با ذکر منبع استفاده خواهد شد.
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۷ اکبر کیانی
باسلام. 
به عنوان شهروند ایرانی و با توجه به تخصص (دانشیار جغرافیا و برنامه ریزی شهری)، تلاش برای جلوگیری یا حذف خودروهای فسیلی (بنزینی و ...) در شهرهای ایران با اتخاذ قوانین ... و تلاش جهت برنامه ریزی برای استقبال از خودروهای الکتریکی و هوشمند (حتی هوشمند تعاملی) در شهرهای ایران. و ... 
دکتر اکبر کیانی (دانشیار جغرافیا و برنامه ریزی شهری) 
پاسخ:
سلام. به زودی برنامه هایی برای گردهم آیی نخبگان ایرانی از طرف مهندس آرین اعلام خواهد شد.
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۰۳:۰۳ علی ملاایمنی
استاد عزیزم سلام....امروز ما جوانان ایران از شما درس ایستادگی یاد میگیریم،مهندس آرین عزیز امروز ما جوانان ایران پیگیر حرف های شما در رسانه و شبکه هستیم..با جان و دل حمایتت میکنیم مخترع عزیز وطن
پاسخ:
سلام. تشکر. موفق باشید.
با سلام خدمت مخترع سخت کوش ایرانی

چرا تولید و فروش ندارید ؟
پاسخ:
سلام. کارخانه اول تصرف شده و کارخانه دوم تعطیل شده و در حال حاضر مهندس آرین در آلمان هستند.
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۰۱ استاد دانشگاه تهران
بنده استاد حق التدریس دانشگاه دولتی تهران و دانشگاه آزاد تهران هستم و در گروههای تلگرامی که برای دانشجویان خود هر ترم تشکیل میدهم تمام ویدئوهای شما را آپلود کرده و الحمد لله بازخوردش عالی بود، هر ترم حدود 600 تا 800 دانشجو دارم و تا آخرین نفس همراهتان خواهم بود؛ به امید ایرانی آباد برای آینده ی فرزندانمان و گسترش عدالت و صداقت در سرتاسر جهان
پاسخ:
سلام. تشکر از لطف شما. موفق باشید.
واقعا متاسفم مردم تو تهران دارن خفه میشن از،الودگی این ماشینها رییس محط،زیست و این متفیای خودرو بفکر منافع خودشان هستند اینها/
جمشید،ارین ازت ممنونینیم ک غیرت ایرانی،داری/،ایرانی شمایی ن اینها ک بخاطر منافع خودشان مردمو توهوای سم تهران ب کشتن میدن و جلوی،۴ میلیون اشتغال زایی تولیید،خودروهای شما برای جوانان بیکار کشورملن را گرفتند
آقا شما بساز ، انصافا خوب باشه ما سوار میشیم و پولش رو هم میدیم حبسش رو هم میکشیم. شما ده تا ده تا بساز ،‌ظاهرش هم خیلی شیک نشد عیب نداره ،بذار برای فروش،‌هرکی جیگر داره میخره سوار میشه 
خودروسازهای داخلی برای خودشون سپر انسانی درست کردند. تا بهشون میگی اینجای کارت اشکال داره میگن میخوای این چند ده هزار نفر رو از نون خوردن بندازی؟

یه کمپین باید راه بندازیم،‌هر کی از این کارخانجات مونتاژ بیاد بیرون بشینه خونه،‌حقوقش رو مردم میدن!

پاسخ:
سلام. ممنون از حمایت شما دوست عزیز. درصورت راه اندازی کارخانه های تولید خودروهای هوشمند الکتریک، هیچکس بیکار نمی‌شود بله سه میلیون شغل هم ایجاد خواهد شد.
با سلام خدمت دوستان عزیز و دانشمند بزرگ آقای آرین.
متاسفانه تا بوده همین بوده.خیانت خیانت.خیانت
تا زمانی که مردم ما برای مبارزه و احقاق حق و حقوق قانونی خودشان منتظر امدادهای الهی میشوند.واز خود هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.همین میشود که با امسال شما رفتار کرند.
جانم  فدای نخبگان میهن دوست /

استاد ما تا پای جان پای امثال شما هستیم/
سلام 
به نظر بنده باید ابتدا نخبگان ایرانی را با خود همراه کنید سپس با درخواست های مکرر این امکان را بوجود بیاورید که دیدگاه هایتان را به وضوح، حضوری به رهبری تقدیم کنین، مطمئنا راهگشا خواهد بود.
وگرنه فقط با آرزوی موفقیت ما برای شما کاری پیش نمیره.
زنده باد جمشید آرین.
جانم فدای رهبر...؟!
سلام 
من یک طلبه کوچک هستم که در امر مشاوره مشغول می باشم 
ابتدا از اینکه شما عزیز را ایرانی می بینم به خودم افتخار میکنم 
سپس عذرخواهی میکنم آنهم از طرف دولت مردان نفهمی که برخلاف اندیشه امام و رهبری قدم برمیدارند و بجای اینکه با نوآوران و اندیشمندان عرصه های مختلف همراه شوند تا باعث آبادانی ایران اسلامی مان شوند. با رانت خواران حزبی و مافیای اقتصادی همراه هستند. باز هم من بجای آنها عذرخواهی میکنم 
خدا شما را تایید کند و آنها را لعن و رسوا نماید 

برای من طلبه شما از برخی دولتی های سجاده آب کش منافق رانت خوار که اسم امام و رهبری را یدک می کشند و از خون شهدا بالا رفته اند. مسلمان تر و شیعه تر هستید چرا که بقول رهبری عزیز در همان جایی که هستید وظیفه خودتان را به بهترین شکل انجام داده اید 
دست مریزاد 
خدا نصرتتان بدهد
پاسخ:
صمیمانه از شما متشکرم
درود بر آقای آرین.
جای تاسف که از مخترعی مثل شما حمایت نشده و نمیشه.
کار از امیدو آرزو گذشته.
کاش افرادی که توانایی و برش مالی سیاسی دارند از شما حمایت میکرردند.
من به عنوان یک فارغ التحصیل شهرسازی و استاد حق التدریس فقط میتونم صحبت های شمارو و طرح هاتون را برای دیگران بازگو کنم.
و  متاسفانه میدونم که این کافی نیست.
از افرادی که توانایی حمایت از اقای آرین را دارند صمیمانه خواهشمندیم کمکشون کنند.
امید به تحقق ایده های نو شما.


پاسخ:
از شما متشکرم. به امید ایرانی آباد، آزاد و سربلند.
سلام نابغه.
تو افتخار همه ما هستی .
مدتهاست کارهایی شما رو دنبال می کنم .ولی با اندوه فراوان.
هنوز فیلم شما رو ندیدم .ولی باور کنم جرات و توانش را ندارم. کاش دست من بود تا دستانت را می بوسیدم و طلا می گرفتم . کاش دست من بود تا با هم اثبات می کردیم که ایرانی می تواند و می خواهد که بتواند.
ولی افسوس ما گرفتار  گرگانی در لباس میش ،همچون روحانی ، ابتکار و... هستیم . و بدتر از آن اسیر و درمانده فقر فرهنگی . نمی دانم چه می شود عاقبت بزرگانی چون شما .ولی امیدوارم .
خبر آمد خبری در راه است....
پاسخ:
سلام. تشکر فراوان از لطف شما
شما داری به کب نامه میزنی به کسی که قدرتی همچون سپاه  دستشه و با واردات بدون نظارت و بدون گمرک کمر تولید کنندگان داخلی رو شکسته  و از طرفی میلیاردها دلار پول ایران خرج جنگ سوریه یمن و لبنان کرده بعد انتظار دارید به حدفتان برسید اگر شما کارتان درست باشد قطعا کشورهای اروپایی استقبال میکنند و نیازی نیست در ایران دنبال پشتیبان باشید
اقای ارین عزیز.امیدوارم که هر روز بهتر از دیروز همانند خورشید بدرخشید.و التماس میکنم.نا امید نشده و ایران رو.ترک نکنید چون کشور ما لیاقت چنین افتخاراتی را دارد.و من به نوبه ی خودم حاضرم.دو میلیون پسنداز کارگری خودم را.به پیش برد اهدافتون کمک کنم.مرسی
سلام آقای آرین
ضمن تشکر از استقامت و پایمردی شما
خاطر نشان میکنم که در طول تاریخ و در همه جوامع با هر رویکرد علمی یا اجتماعی ، گروهی در تلاش برای کسب منافع بیشتر مادی هستند و اهمیتی ندارد که در این بین اجتماع انسانیشان و دیگران آسیب ببینند. کسانی که در ورطه مادیات قرار میگیرند و عرق در امیال میشوند حتی به نزدیکان خود هم رحم نمیکنند تا برسد به شرف و عزت یک ملت و باورهای الهی.
اما وعده خداوند است که کسانی که برای خدمت به بندگان او تلاش کنند ، بعد از استقامت و تحمل سختی ها نصرت و گشایش او شامل حالش شده و موفق خواهد شد.
پس بنابراین درخواست این برادر کوچکترتان این است که در مقابل دنیا پرستانی که در مراکز مختلف ریشه دوانیده اند استقامت ورزید و به یاری خداوند متعال امیدوار باشید.
یا علی مدد
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۵ دکتر شهرداد
چرا اسناد و مدارک رسمی رو منتشر نمیکنید؟ این همه موسیه و ازمایشگاه هستند پس چرا هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهای شما وحود نداره؟ مگه مجبورید دروغ بگید.، یک مشت ابله تر از خودتون ام حرفاتون رو باور کردید اما بلاخره دستتون رو میشه و جوبه دار انتظارتون رو میکشه.. 
پاسخ:
شما هم ظاهرا جزو همون داعشی‌های وطنی هستید که در حال غارت ایران هستند!
سلام فقط می تونم بگم برو عامو از این کشور بیرون. فکر کردی نامه ات را رهبر می خونه؟؟؟؟؟؟؟ یادمه من هم خواستم در زمینه سخت افزار یک کارهایی بکنم  فرداش بهم زنگ زدند بهم گفتند میری تو گونی. حالا همان افراد نشستند تو وزات صنعت و معدن و دارند پول پارو می کنند از ان ها رفتم تهران شکایت کردم من را خواستند گفتند رسیدگی می کنیم پرونده گم شد که گم شد.
برو دزدی کن اختراع تو این کشور فایده نداره تو این مملکت هر کسی که دزدی بیشتر کرده بیشتر هم بهش احترام و مقام می دهند. اگر واقعا فکرت را نمی تونی تغییر بدی برو امریکا برو زاپن برو اسراییل انجا برای یک چنین چیز هایی ارزش قایل هستند

درود فداوان بر شما دلسوز واقعی
جناب آرین اینگونه جواب ها و اتفاق ها کم پیش نیامده و هر کدام ما در هر سِمتی شاهد همچین برخورد ها و ناعدالتی ها بوده اییم.. 
متاسفانه امیدی به این ویرانه مملکت نیست و تا از این قماش نباشی نمیتونی بین اینا قد علم کنی.امیدوارم هر جا هستی مایه افتخار ما ایرانی هایی که منزجرانه در حال گذراندن اوقات زندگی هستیم و تنها دلخوشیمان درخشیدن هموطنانی چون شما هستیم،باشی..

سوالم از ادمین محترم اینه که جناب خامنه ای جوابیه ایی به این نامه دادن یا خیر؟؟
پاسخ:
سلام. با تشکر از پیام جنابعالی، خیر!
امثال آرین انگشت شمارند ب جای منافع شخصی ب فکر ایران و وتعصبات ایرانی باشد.و ب دنبال حق ایرانی باشد.همیشه حقیقت در کشور ما و ب دنبال حق رفتن بهای گزافی ب دنبال دارد.ولی جمشید آرین آمادگی هر بهایی را ب جان میخرد برای مردم ایران.انسان درست جایی در ایران ندارد واگر باشد مثل آرین پرونده ای مثل قصه های مادربزرگشون ک براشون خوندن درست میکنند برای و آرین رو اون بده قصه نشدن میدن و خودشون و رابینهود..
با سلام خدمت اقای ارین عزیز.من و خونوادم افتخار میکنیم به شما و همچنین صبر شما و واقعا خوشحال شدیم بخاطر ایده ی عالی و خلاقانه شما که باعث کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد شغل برای جوانان عزیز کشورمان.به امید پیروزی و موفقیت بزرگ شما در این راه بزرگ.مردم به وجود شخص شما افتخار میکنند
درد پسرفت ومصرف کنندگی کشورمان دخالت دین درهمه ی ابعادسیاسی،سازندگی،افکارمن وتو
ووووغیره.....!ملت ما درخواب نازندو50درصدازما نمیفهمیم دنیاوزندگانی را وحتی دین خدارا.یاعلی
سلام اقایی آرین ای کاش من شماره میگیرم از دست و پاهایتان میبوسید و گریه میگردم به خاطرف این ظلم که به شما کردند واقعا حیف به شما قدرتمند رو ندونستند ای کاش یک دقیقه شماره از نزدیک میگیرم انشالاه همیشه تو زندگیتان موفق باشین تا میتوانید اطلاع رسانی کنید بذارید مردم شماره بشناسند خاک تو سر مسئولین کشورمان 
سلام واقعاً دلم گرفت 😔
سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرانقدر .آقای آرین من به عنوان یکی از دانشجو یان این سر زمین از شما تقاضا دارم به امید امیدواری این ملت که قربانی فساد مسولین زالو صفت هستند دست از تلاش برای به ثمر رسیدن اهداف بلندتان برندارید.اگر این اقلیت که مانع نفس کشیدن اکثریت علی الخصوص نخبگان به نفع خود شده اند در مقابل دل های پاک و اندیشه های نو و جوان حامی شما هستند .به امید ظهور صبح انقلاب.

آقای آرین شرمنده ایم که کاری از دستمان بر نمی آید و تقصیر ماست که امثال ابتکار روی کار آمده اند

باسلام وخداقوت به چنین انسان باغیرت وباشرفی که میخواست مارو ازشر محصولات بی کیفیت ایران خودرو وسایپا نجات بده ولی افسوس ،بازهم منفعت ملی فدای منفت کاسبان شد،درود به غیرتت،برای موفقیت وسرافرازی افرادی مثل شما وایران عزیز دعا ی خیر میکنم
پاسخ:
سلام. تشکر از لطف شما
سلام چطور میتونم با مهندس جمشید آرین ارتباط داشته باشم؟؟ چن تا سوال در رابطه با پروژم ازشون داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
باتشکر
پاسخ:
سلام. از طریق صفحه شخصی ایشون در اینستاگرام با آیدی: jamshidarianassl
۰۲ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۴ سید علی اکبر چاوشی
سلام جناب ارین عزیز .همه صحبتها را دیگر دوستان گفتن و نوشتن اما شما بفرمایید چگونه میتونیم کمک کنیم چون همه این عزیزان که نظراتشون را گذاشتن به نوعی میخوان کمک کنن.همیشه یک راهی وجود داره .به قول معروف میگن یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت برای پیشبرد اهداف. و اگر از طریق مردمی پیش برین زودتر و بهتر به نتیجه خواهید رسید.
سلام آقای. جمشید آرین(پدر خودرو های الگتریکی)  ۱۵سال صبر کردید و صبر کنید انشاالله  با نخبه های کشورم مانند. شهرام غفاری. محمد رضاشجایی و غیر....  یک (((حرکت انقلابی))). در پیش دارم


سلام آقای. جمشید آرین(پدر خودرو های الگتریکی)  ۱۵سال صبر کردید و صبر کنید انشاالله  با نخبه های کشورم مانند. شهرام غفاری. محمد رضاشجایی و غیر....  یک (((حرکت انقلابی))). در پیش دارم


۱۵ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۷ محمدرضارخشان
سلام نمیدونم کجایید آقای ارین عزیز ولی هرکجا هستی برات سلامتی آرزو دارم من مطمئنم خدا به شما نگاه ویژه ای داشت که توانستید این گونه در جایگاه خدمت رسانی به انسانیت باشید و ازتون میخوام با همه چی میارزه کنید حتی با خائنین و وطن فروشهایی که دارن الان برای ملت ایران شدن مسئول من شخصا نامه اعتراض آمیزی برای رهبری نوشتم و اصلا هم منتظر جوابش نیستم چون میدونم نمیگذارن به دست رهبر این انقلاب برسه من شک ندارم دوره ورای حضرت آقا هم خیانت کار هست فقط اینو بدون خدا بیشتر ازتون توقع داره باید نمایشگاه بزنید در ایران اگر ایران هستید این کار رو شروع کنید اگر نیستید برگردید و حمت دو چندان کنید .آقای آرین عزیز ای نخبه ایرانی در استان ما نمایشگاه خودروهای هیبریدی زدن خیلی دوست داشتند که شما را دعوت کنن اما متاسفانه دسترسی به شما را نداشتند.پاینده باشی مرد بزرگ......
پاسخ:
سلام دوست گرامی. این وبلاگ توسط آقای آرین اداره نمیشه و ایشون فعلا در آلمان زندگی می‌کنند. موفق باشید
سلام اقای آرین 
ما ایرانیان به وجود شما افتخار میکنیم به امید سرافرازی کشور عزیز مون.

۰۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۰۷ حمایت از کالای ایرانی
مثله این بنده خدا تو ایران زیاده همشون می خوان برن.
این مسئولای ما چنان خیانت کردند و میکنن که لایق مرگ هم نیستن .
این حکومت از ریشه گندیده . آدما!به خدا این درخت زقومه درخت میوه نیست!‌
چرا کسی اینو تو ایران نمی فهمه
همه این دولت با استعمار و رانت خارجیها تشکیل شده . بوی گنده شون تو تمام دنیا پیچیده !
بدنه این دولت خون مردمو تو جیب بچه هاشون کردن و تابعیت خارجی گرفتن.
همین لاریجانی که نماینده مردمه ایرانه تابعیت انگلیسی داره !
همه شون همینن شما نامه تو به آدمی دادی که جزء همین بدنه س!
نامه رو اشتباهی دادی ! نامه تو باید به خدا مینوشتی!
فقط خوده خدا میتونه این نسل و از رو زمین بر داره
سلام خسته نباشید دوستان عزیز . ما یک گروه مخترع هستیم . خواهش میکنم خواهش میکنم اگر راه ارتباطی با جناب آقای جمشید آرین دارید برای من ارسال کنید . ایمیل و یا هر راه ارتباطی اگر از این بزرگ وار دارید به من خبر بدید . شماره تماس من 09353473299
پاسخ:
با سلام، از طریق آیدی اینستاگرام theiev و یا وب‌سایت www.theiev.com که هر دو توسط خود مهندس آرین اداره می‌شود اقدام کنید. در صفحه اینستاگرام یاد شده یک پست دعوت به همکاری هم گذاشته اند.
سلام آقای آرین
من به شما که هم پاکدست هستید و هم متخصص افتخار میکنم
از مسوولین خیانتکار و نادان من جرم. 
بهترین یاور خداست. به اون توکل کنید.
با این همه مقاومت شما روزی بهترین پاداش را از او خواهید گرفت. 
امیدوارم آنروز هرچه زودتر باشد. 
۰۵ آذر ۹۸ ، ۰۴:۳۲ دلسوز ایران اسلامی

«فَلیسَت تصْلح الرّعیة الا بِصَلاح الولاة وَ لا تَصْلح الولاة الا بِاستقامة الرَّعیة: پس مردم صالح نمی شوند مگر به اصلاح زمامداران، و زمامداران صالح نمی شوند مگر با استقامت مردم» (خطبه 216 امیرالمومنین(ع)- این هشدارهای پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) برای هدایت جامعه اسلامی و برقراری عدالت، انگار نیاز امروز جامعه ماست. اگر جلوی دست اندازی به اموال عمومی و غارتگری بیت المال توسط برخی مدیرانی که مستی اشرافیگری وجود آنها را فرا گرفته، گرفته نشود، حسب تذکرات رهبر معظم انقلاب که بر گرفته از این هشدارهاست، فرهنگ جاهلیتِ اشرافی گری به جامعه سرریز خواهد کرد و کشور را در معرض تهدید قرار خواهد داد. اما آنچه که می تواند جلوی این تهدید را بگیرد، براساس فرمایش مولا علی(ع) مطالبه مردم و افکارعمومی از مسئولان برای پیگیری و برخورد قاطع با غاصبان اموال عمومی و ثروت های بادآورده از جمله حقوق های نجومی، و مقاومت مردم بر این مطالبه خود است.

سلام آقای آرین . من واقعا ناراحت شدم بابت چیزهایی که خوندم 😔😔😔 . قدر شما رو ندونستن و اون معصومه ابتکار و کل دزدهای دور و برش ، مانع پیشرفت کشور و بهره بردن از نخبگانی مثل شما شدند ... عذاب دنیوی شون با خدا . 

داداش آریین کجایی الان؟؟؟ 

با عرض سلام خدمت جناب اقای ارین

بنده می دانم که خودرو ی الکتریکی مرهمی است بر زخم خودرو هایی که با سوخت فسیلی کار می کنند.

بنده علاقه و اطلاعات زیادی راجع به خودرو های الکتریکی دارم و می دانم ساخت این نوع خودرو ها خیلی راحت تر از خودرو های بنزینی است.

و کشور ما ظرفیت تولید خودرو های الکتریکی در سطح جهانی را دارد

انشاالله شما هم روزی به خواسته ی خود می رسید.

در اینجا لازم می دانم که دلیل جایگزین نشدن خودرو های بنزین سوز با خودرو های الکتریکی را به شما عزیزان بگویم

دلیل شماره ی یک :  چون در ماشین های برقی به قطعات خیلی خیلی خیلی کمی نیاز داریم ( عبارتند از : الکتروموتور سه فاز - درایور براشلس و باتری مورد نرظ با هر ولتاژ )

ولی در ماشین بنزین سوز این قطعات چندین برابر است

پس اینگونه است که برای تولید یک ماشین بنزین سوز چندین شرکت را در بر می گیرد ولی اگر ماشین برقی جایگزین ماشین های دود زا شوند گردش مالی این صنعت بزرگ از بین می رود

دلیل شماره ی دو : اگر این خودرو ها جتیگزین خودرو های بنزینی شوند چندین شرکت دیگر به درد نمی خورند پس به نفع اقتصاد کشور است که خودرو های الکتریکی را رد کنند

 

سخن پایانی

بنده از قلب شما را حمایت می کنم و اگر به سرمایه گذاری مناسب برای شما برخورد کنم قطعا به شما پیام خواهم داد. 

سلام وخسته نباشید... ما بی‌صبرانه منتظر شماییم که به ایران خودمون برگردین... 

کی این اتفاق می افتد؟ 

سلام و عرض ادب و خداقوت

جناب آقای مهندس الان کجا تشریف دارند و آیا موفق شدند که اتومبیل های خودشون رو داخل کشور به مرحله تولید برسونند ?!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی