خودروی هوشمند الکتریک

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

خودروی هوشمند  الکتریک

اولین خودروی الکتریک هوشمند جهان توسط مهندس جمشید آرین اصل در کشور ایران طراحی و ساخته شد اما از سال 1381 تاکنون به خط تولید نرفته است.

مستند انقلاب صنعتی پایدار

🔹مستند انقلاب صنعتی پایدار درواقع رنج‌نامه‌ای است که جمشید آرین اصل از سال ۱۳۸۰، برای ایجاد تحول در سیستم حمل‌ونقل و استفاده از انرژی‌های پاک پایدار متحمل شده است و یا شاید بتوان با نگاهی دقیق‌تر این مستند را سوگنامه‌ای دانست که مهندس آرین آن را در رثای مظلومیت بند بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سر داده است.

 

🔸آنچه را که مخاطب با دیدن این مستند به آن پی می‌برد بی‌اساس بودن ادعا‌های برخی مسئولین است که همواره به جامعه القا کرده‌اند که ما در کشور در هیچ صنعتی جز قورمه‌سبزی و آبگوشت بزباش توان رقابت با جهان را نداریم.

 

📌اسنادی را که مهندس آرین در این مستند ارائه می‌کند نشان می‌دهد که وی ۱۵ سال پیش، آینده‌ی سیستم حمل‌ونقل و انرژی جهان را پیش‌بینی کرده و برای رهایی از بحران‌های پیش رو دست به اختراع خودرو‌های الکتریکی زده است.

 

🚨 مهندس آرین که در برنامه گفتگوی ویژه‌ی خبری شبکه دو از استقلال اقتصادی و صادرات خودرو به اروپا سخن گفته بود، مافیای خودروسازی در ایران را نسبت به این موضوع حساس کرده و از آن به بعد با سنگ‌اندازی‌ها و مقاومت‌هایی برای ادامه مسیر خود مواجه می‌شود.

 

🔴 او برای اینکه بتواند اختراع خود را به تولید انبوه برساند مکاتباتی را با سه نهاد رسمی کشور یعنی سازمان محیط‌زیست، وزارت صنایع و معادن و وزارت نفت انجام داد و از آن‌ها برای رسیدن به این مهم درخواست کمک کرد که با دست رد از طرف هر سه‌ی این نهاد‌ها مواجه شد و او در این مستند برای اولین بار متن نامه‌های ارسالی و پاسخ‌های دستگاه‌های ذی‌ربط را به مخاطبان ارائه می‌کند.

 

🌐 متن کامل این مطلب را در سایت کدآمایی

پی‌نوشت:

مستند انقلاب صنعتی پایدار، در ۴ قسمت توسط مهندس جمشید آرین ساخته و منتشر شده است و در کانال و ربات تلگرام ما قابل دسترسی می‌باشد.

                                                               روبات تلگرام مهندس آرین


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی