خودروی هوشمند الکتریک

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

خودروی هوشمند  الکتریک

اولین خودروی الکتریک هوشمند جهان توسط مهندس جمشید آرین اصل در کشور ایران طراحی و ساخته شد اما از سال 1381 تاکنون به خط تولید نرفته است.

لطفا به انقلاب صنعتی پایدار رأی «آری» بدهید

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

جمشید آرین به تازگی در ویدیویی که منتشر کرده، از مردم خواسته است که به ایده‌های او رای «آری» دهند تا این مطالبه مردمی از طریق مجلس شورای اسلامی و رهبر انقلاب پیگیری شود.

ده هدف اصلی انقلاب صنعتی پایدار :

۱ – ایجاد و گسترش ایده‌ها، اختراعات و تکنولوژی‌های صنایع حمل و نقل و انرژی‌های پاک پایدار: خودروهای هوشمند الکتریک و هایبیرید الکتریک ، ایستگاههای شارژ و انرژی‌های پاک تجدید پذیر با تولید ملی و مشارکت دانشجویان و دانشمندان ایرانی با عنوان انقلاب صنعتی پایدار.

۲ – جلوگیری از صادرات مغزها : با ایجاد اشتغال در صنایع خودرو و صنایع وابسته و انرژی‌های پاک تجدید پذیر در کشور ایران با مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها ، نخبگان و دانشمندان ایرانی .

۳ – جلوگیری از بروز انقلاب آلودگی هوا با ۴۵ راهکار علمی : با گسترش آلودگی هوا در تهران و کلان شهرهای ایران و با افزایش مرگ ده‌ ها هزار نفر دیگر و بیماری میلیون‌ها نفر بعلاوه هزاران میلیارد دلار خسارات و هزینهای سلامتی مردم ایران بزودی ما در جدی ترین بحران سلامتی و محیط زیستی قرار خواهند گرفت (فقط طی ۱۵ سال گذشته بیش از سیصد هزارنفر بر اثر آلودگی هوا در ایران کشته و میلیونها نفر در معرض انواع بیماریها قرار گرفتند که هزینه های سلامتی آن بیش از درآمدهای نفتی ایران بوده است).

۴ – کاهش مصرف حداقل ۳۵ میلیون لیتر بنزین روزانه در ایران : با صرفه جویی ۳۰ ٪ الی ۴۰ ٪ طی سه سال از آغاز انقلاب صنعتی پایدار باعث کاهش تولید میلیونها تن از گازهای سمی CO2 و دیگر آلایندگی‌های هوا در کشور میشویم.

۵ کاهش ۳۵٪ از آلودگی صوتی : در تهران و کلان شهرهای ایران همراه با کاهش هزینه‌های سلامتی مردم.

۶ – جلوگیری از تأثیر تحریم‌ ها : با تولید ملی در صنایع کلیدی مانند صنایع خودرو و میکروالکترونیک باعث استقلال اقتصادی کشورمان میگردیم.

۷ ارتقاء سطح علمی دانشگاه‌ها : با ایجاد رشته‌های جدید در زمینه‌های انرژی و سیستم‌های حمل ونقل پاک پایدار با احداث و تجهیز کارگاهها و آزمایشگاهها در دانشگاهها و وارد کردن علوم و تکنولوژیهای پاک پایدار در کتب درسی از مقاطع دبستان و دبیرستان با آموزشهای عملی.

۸ – صادرات انواع خودروهای دوستدار محیط زیست با ایجاد افتخار و غرور ملی ساخت ایران : با جلوگیری از واردات انواع خودرو و قطعات خودرو بخصوص از کشورهای فرانسه ، چین ، کره جنوبی ، ژاپن و... با افزایش انواع مالیاتها و حقوق گمرکی و صرف درآمدهای آن در تولید ملی و جلوگیری از واردات و قاچاق کالا که عمدتآ از طریق گمرگ و مناطق آزاد کشور صورت میگیرد.

۹ ایجاد رفاه و شادابی برای مردم : با ایجاد اشتغال در زمینه های تخصصی مورد علاقه شان همراه با سلامتی روحی و جسمی در محیط زیست پاک.

۱۰ اشتغال بیش از سه میلیون نفر : از اقشار مختلف مردم بخصوص از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در صنایع جدید در انقلاب صنعتی پایدار. اینجانب با مشارکت پنج هزار دانشجوی نخبه از دانشگاههای سراسر کشور همه دستاوردهای انقلاب صنعتی پایدار را تضمین میکنیم ، اگر ملت ایران در شش اقدام قانونی مشارکت کنند

انقلاب صنعتی پایدار

جهت شرکت در این نظرسنجی، به سایت آواز مراجعه نمایید.

http://yon.ir/avaaziran

 


نظرات  (۱)

سلام، لطفااگرامکان داره روش پیامکی هم قراربدیدتاکسانی که ایمیل ندارن یاازاینترنت استفاده نمی کنن هم بتونن دراین طرح شرکت کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی