خودروی هوشمند الکتریک

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

حمایت از جمشید آرین، مخترع ایرانی خودروهای هوشمند الکتریک iEV

خودروی هوشمند  الکتریک

اولین خودروی الکتریک هوشمند جهان توسط مهندس جمشید آرین اصل در کشور ایران طراحی و ساخته شد اما از سال 1381 تاکنون به خط تولید نرفته است.

قیمت خودروهای هوشمند الکتریک جمشید آرین

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ

پی‌نوشت: به علت عدم حمایت، پروژه متوقف شده و مهندس آرین از ایران رفته‌اند.

 

طرح‌ها و تولیدات خودروهایی مانند IEV 800 or IEV2 یا IEV ARYANA  از نسل‌های اول و دوم خودروهای  هوشمند الکتریک می‌باشند و امروز خودروهای جدید من با نامهای IEV7 یا IEV8 از نسل سوم با طرحهای فضایی و زیبا با فضای بیشتر  با قیمت های کمتر از خودروهای بنزینی می‌توانند تولید انبوه و در اختیار مردم عزیز کشورم قرار گیرند

قیمت خودروهای جمشید آرین

🔹البته اگر دزدان  سرمایه های ملی کشور و خائنین در کشورم بگذارند که ما کارخانه هایمان را باز کنیم.

🔺 این را هم بگویم: قیمت خودروهای بنزینی غیر استاندارد  ایرانی دو تا سه برابر خودروهای استاندارد  خارجی است و مردم با تحریم ایرانخودرو و سایپا در آینده خودروهایی حداقل با نصف قیمت اما ایمن، زیبا و راحت سوار خواهند شد.

 
قیمت خودروهای جمشید آرین

 

در صورت تولید انبوه، قیمت خودروی مارس در دو مدل ۹ و ۱۸ میلیون و خودروهای سواری  در سه مدل  با قیمتهای ۱۲، ۲۳ و شصت و پنج میلیون تومان خواهد بود.

نظرات  (۳۲)

انشاالله....
مطمئنم روزی موفق خواهید شد
دوست دارم روزی در کنار شما قدم بردارم
و کاری بتونم انجام بدم در این راهی که شما پیش گرفتید


سلام انشاالله روزی برسد که اقای ارین و بقیه مبتکران و مخترعان ایرانی بتوانند موفق به تولید محصول  کاملا ایرانی و با کیفیت بشوند و دست دلالان و واردکنندگان کالاهای بی کیفیت خارجی (مانند کالاهای چینی) را از بازار ایران قطع کنند که این مهم با همکاری مردم ایران و نریدن بنجل های چینی و نه گفتن به خودروهای بی کیفیت داخلی - چینی و بعضی مواقع فرانسوی به امثال اقای ارین برای تولید محصولاتشان کمک کنند
                              به امید اتحاد ایرانیان در برابر دلالان و واردکنندگان کالای بی کیفیت
سلام
چرا کانالی در سروش نمی زنید؟
مطمئن باشید کاربران سروش بیشتر دغدغه تولید ملی دارند
چون در عمل ثابت کردند که سروش ایرانی رو به تلگرام خارجی ترجیح میدن
مطمئنم از خودروهای آقای آرین هم حمایت میکنند.
امتحانش مجانیه
منتظرتون هستم

من با نظر دوست بزرگوار کاملا موافقم

حتما یک کانال هم در پیام رسان سروش ایجاد کنید چون خودم نه اینستا دارم نه تلگرام .

در ثانی مسئولین به فکر نیستند . مردم که همیشه در صحنه حضور دارند . لطفا این خودرو ها را پیشفروش بگذارید تا با پول آن بتوانید کارخانه تولیدی راه اندازی کنید

سلام همیشه مشکلات بوده وسخترین مشکلات زمانی است که مسبب آن دارای اطلاعات وقدرت باشند به یاری خدا من امیدوارم که بتوانید راه تولید را پیش گیرید وبه عنوان یک انسان وطن پرست الگوی دیگران شده تا این همه ظلم در حق محققان ما روزی با استقامت امثال شما ازبین برود ارزوی موفقیت شما را دارم که وقت وعلم خود را فدای وطن می کنید و به تبلیغ کار بزرگ شما برای اگاهی مردم ادامه می دهم
باسلام کاش می شد آقای جمشید آرین را ببینم چون که من هم طرح خودروی الکتریکی را دارم که هیچ نیاز به سوخت نداره و خودش انرژی خودش را تامین میکنه! مطمئنم ایران داره به وعده الهی که ایرانیان اگر علم در ثریا باشد به آن دست میابند! البته من سرمایه ندارم ولی یه روزی این طرح روی خودروی خودم پیاده میکنم!
سلام
عضو کانالتون در سروش هستم
حتی متوجه حمایت شما از آقای رئیسی هم شدم
درسته نتیجه انتخابات دلخواه ما نبود
ولی ناامید نمیشیم و به حمایتمون ار تولیدات ایرانی ادامه میدیم
پاسخ:
سلام. تشکر از حمایت شما. کانال سروش رو حامیان تشکیل دادند و مطالبش توسط ما تهیه یا نظارت نمیشه.
سلام بر بزرگترین نخبه خودساز دنیا دکتر جمشید آرین .
دکتر خواهش می کنم خسته نشوید و به راه خودتون ادامه بدین . ما مردم آماده ایستادگی و حمایت از نخبه توانمند و دلسوز کشورمان را داریم .
به امید موفقیت شما .
یا علی مدد

پاسخ:
تشکر. سلامت باشید
سلام من هم سروش نصب میکنم و عضو کانالتون میشم. تولید ملی اینقدر مظلوم...

سلام
با آرزوی موفقیت برای شما
با آرزوی موفقیت  و سلامتی برای هموطن دانشمند و صنعتگر کشورم.
من هم از شما میخواهم که به تلاش خود به جهت آگاه سازی مردم ایران در اسفاده از ماشین های بی کیفیت چینی ایرانخودرو سایپا کرمانخودرو و ... ادامه دهید.تغییر اقلیم جهانی به کمک افراد توانمندی همچون شما قابل کنترل است.
با تشکر

۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۹ دانلود اهنگ اذری جدید
سلام.آرزو میکنم موفق باشید.
من میخوام گواهینامه بگیرم.حتما بعد از گرفتن گواهینامه منتظر میمونم تا روزی که خودروی شما را  بخرم.

سلام 
با آرزوی موفقیت و خسته نباشی آرزو میکنم روزی برسه که همه ما سوار بر ماشین های شما شویم
سلام  حقیقت تلخه امام حسین تنها بود شهید شد تا قیام قیامت نامش ماندگاره نگران نباش جناب عالی درقلب ایرانی هستید بخدا که ماندگاری ودشمنانت بدنام شدند
بادرود به محضر مبارک یکی از بزرگ مردان این سرزمین مقدس ایران اسلامی 
شما به عینه این حدیث قدسی هستید :
اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد
نام شما همچون بزرگان این سرزمین در تاریخ خواهد ماند 
درود بر اندیشه علمی ، اعتقادی، میهنی شما 
راه پیروزی حق بر باطل مقاومت است 
ما  در کنار شما هستیم، وآماده شهادت در راه تحقق عدالت اقتصادی  

سلام. انشاءالله که همیشه موفق باشید. چطور میتونیم محصول شما رو خریداری کنیم؟ فکر میکنم این بهترین روش حمایته. 
پاسخ:
سلام و تشکر از لطف شما. این خودروها در کشور ایران اجازه تولید ندارند.
۰۱ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۱۲ هیچ مهم نیست
سلام بر شما 
14 سال است که خرید و استفاده خودرو غیر برقی را برای خود ممنوع کرده ام و تنها از دوچرخه استفاده میکنم
خرید خودروهای فسیلی با آن استهلاک ، از آن خائنین به کشور ، مایه ی ننگ و نوعی همکاری در خیانت  است .
 
سلام و درود خدمت شما عزیز بزرگوار 
من و دوستانم قلبا برای شما انسان عزیز آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم هرچه سریعتر بتونید این خودروهای عالی رو تولید کنید .
سلام برای سفارش خودرو باید چکار کرد من آریانا می‌خوام سوار شم
i.am.revolutionary.313@gmail.com‏
پاسخ:
سلام. در ایران امکان تولید و فروش وجود ندارد. برای ثبت سفارش در اروپا می توانید به سایت ذیل مراجعه نمایید:

https://theiev.com/shop
۰۴ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۱۴ محمدرضامرادی
سلام به هر ایرانی ازاده .لطفا ادرس کانال رو بدید
پاسخ:
سلام. آدرس کانال شخصی جمشید آرین:
https://t.me/JamshidArianPersian
قول میدم تا سال۱۴۰۰ تو ایران بتوانید بفروشید از ما گفتن فقط جایزه من یادتون باشه 🥀به امید موفقیت
باسلام. 
لطفا فیلم واسناد بین الملی از کار بزرگ مهندس ارین را در تلویزیون و رسانه های مجازی بیشتر منتشر کنید تا همه باور کنند‌‌‌. چون خیلی هنوز باور ندارن..که دانشمند ما چنین کارایی انجام داده...
سلام تنها و تنها و آخرین نتیجه رو فقط و فقط خریدن خودروی مهندس آرین حل میکنه و بس
۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۳ شقایق شایسته

درود و صد درود بر توان دانش و همت و صبوری شما .و هزاران لعن و نفرین بر کسانی که مانع کار شما شدن

با عرض سلام واحترام

امیدوارم هر چه زودتر بتونید نه تنها بازار ایران بلکه بازار جهان رو بدست بگیرید. پرتوان باشید 💪🏻💪🏻به امید آن روز🙏🏻🙏🏻💐

۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۴ بهروز محمدی

با سلام و درود

افتخار میکنم به شما که دارید تلاش میکنید برای تولید خودرو

خیلی خوشحال میشک که بتونم یکی از این خودروهای شمارو خریداری کنم

قیمت این خودرو ها در حال حاضر به یورو و تومان و مشخصاتشان و خریدشان را چگونه و کجا د رچه سایتی ببینیم؟؟؟

 

پاسخ:
با سلام و تشکر از توجه شما، به علت عدم حمایت، پروژه متوقف شده و مهندس آرین از ایران رفته‌اند.
۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۲۷ یعقوب کرمی

میخام خرید کنم

لطفا باهام تماس بگیرید

09102069328

 

پاسخ:
با سلام و تشکر از توجه شما، به علت عدم حمایت، پروژه متوقف شده و مهندس آرین از ایران رفته‌اند.
۰۳ دی ۹۹ ، ۱۸:۳۱ سینا صیامی

سلام اقای ارین 

من 15 ساله هستم و از برق و خودرو های برقی بسیار علاقه دارم و به همین دلیل من رشته ریاضی فیزیک برداشتم تا بتونم با قبول شدن در دانشگاه صنعتی شریف و ادامه دادن تحقیقات شما یک روزی مانند شما یک سیستمی ایجاد کنم که در کشورم علاقه زیادی به ان و از همه مهم تر نیاز مردم است اقای ارین من در کلاس دهم هستم و تابه امروز هدفم ادامه دادن راه شما بوده و هست 

اقای ارین نگران سنگ هایی که دولت به جلوی پای شما میندازند نباشید شاید دولت با شما همراه نباشد ولی مردم پشت شما هستند راه خودتون رو ادامه دهید چون الگوی من شمایید نگران پذیرفتن اختراع بعدی شما نباشید چون اینبار مردم پا به پای شما هستند 

باتشکر 

سلام لطفا به فکر توسعه کارتان باشید و مافیای خودرو را شکست دهید چون که مردم با شما هستند.

۰۲ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۰۴ حسین میرزایی

خداوند خانم ابتکار را ریشه کن کند الهی امین.

۱۸ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۳۱ امید خندان

سلام و تشکر از سایت و اقای اریانآ عزیز که مثل تمام نخبه های کشور یا باید برند اونور به کشورهای دیگر خدمت کنند چون ما ایرانیا فقط تو سری خور و بدبختیم و هیچ وقت درست بشو نیستیم

از مسوولینم خیالم راحته چون همین شرکت ایران خودرو و سایپا و زالو زاده های دلال ماشین که سود های تیلیاردی میخورند بخاطر منافعشون نه میذارند تولید بشه اگه هم بخواهد بشه سر این بنده خدارا زیر اب میکنند

پس الکی زور نزنین

ما ایرانیا به فقط نفس کشیدن عادت داریم مابی لیاقت و بی ارزها را چه به این چیزها

اخه تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی